به عشق تو ...





·٠•●♥ آبی ترین احساس ♥●•٠

♥ تقدیم به کسى که در کنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد ♥

به عشق تو ...

همین که احساس کنم تو را دارم ،قلبم تند تند میتپد

به عشق تو میگذرد روزهای زندگیم

به عشق تو می تابد خورشید زندگیم

به عشق تو آن پرنده میخواند آواز زندگیم !

و این است آغاز زندگیم

گذشته ها گذشته

باتو آغاز کردم و با تو میمیرم ...

 

 

 

برای تو زندگی میکنم

به عشق تو زنده هستم

اگر نباشی دیگر نیستم ...

 
 

 به هوای تو آمدن
در این هوای عاشقانه چه دلنشین است
به هوای تو دلتنگ شدن و اشک ریختن ،
کار همیشگیه من است ...
بودنم ، به عشق بودن توست
واگر اینجا نشسته ام تنها به عشق انتظار توست ...
 

 




+ O_o 20 / 6 / 1391برچسب:, O_o O_o -❥-❥ Arash -❥-❥ o_O



Designed By : © Beatrice


:] Follow [:




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 31936
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 249
تعداد آنلاین : 1

سايت بهاربيست

قالب وبلاگ

キラキラブログパーツ

[PR] 好きな文章でタイピング!


کد موزیک الما

کـــــافه هفتــــــاد

کـــــافه هفتــــــاد